LazzZybird

紫喵,非著名雷文写手,欢迎勾搭
主Digimon
尤其是数码兽设定相关
更新不多,腐向和考据多
偶尔放吐槽和脑洞
嘴挑脾气烂活该饿死
Hunt You Down - The Hit House/Ruby Friedman

colours:

Your bloods gone bad
你腐败了血液
I knew it would
我早就知道
The devil killed
被抹除的噩梦Made you bad for good
让你彻底堕落
So death is coming
死神正在赶来
To purge this town
净化这小镇
I know your name
我知道你是什么
And I'm gonna cut you down
我会把你击倒
You can run
你可以逃跑
You can hide
可以躲藏
You can pray
可以祈祷
But I'm gonna cut you down
但我会把你击倒
I don't bring forgiveness
宽恕不是我的打算
I don't bring peace
也别向我求和
I've come to slay you
我来此取你性命
Come to kill the beast
除掉你这凶兽

评论

热度(5)